Skoleverans..

Såhär ser skorna ut som jag köpte på footway. Dom var riktigt rejäla och tunt fodrad så dom blir ju perfekt nu när det blir kallare och kallare.
 
 
Och till något annat.. Jag tror mitt standardobejtiv är lite trasigt.. Nu används det ju inte så jätte mycket men ofta när jag tar magbilder eller liknande. Det är fokusen som krånglar.. Den kan inte fokusera mot mittpunkten.. Då hoppar den bara ur och kan inte hitta fokuset, som sagt.. Skit tjatigt.. Nu är det inte ofta jag fotar med fokuset på mitten, men ändå.. Man vill ju ha möjligheten.. :/ Blää. Utan min kamera är jag ju halv, tur att det mesta går att laga :)

Kommentarer
Postat av: Louisefoto

Skiiiiit snygga skor :)

2012-10-17 @ 15:05:51
URL: http://Louisefoto.spotlife.se
Postat av: Anja - 18 år & mamma till Sabina!

Länken var inte till dom skorna va? ;o Ute efter såna där skor, men på dom länken gick till var det ingen dragkedja bak.. skitsnygga iaf!

2012-10-17 @ 21:19:05
URL: http://anjahakanson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0