Vinterskor, check..

Godmorgon! ♥

Snacka om att jag nästan blev gråhårig
när jag för någon dag sedan provade Rivers vinteroverall på honom. TAJT! Några veckor tidigare hade jag också testat den och då satt den hur bra som helst och jag trodde den skulle räcka hela vintern.. Jahapp.. bara att köpa en ny då.. Och overaller är ju slut ÖVERALLT.. Folk är ju ute i så god tid att det nu nästan är kört för oss hihi.. Jag vill ju ha en svart (så att alla mössor passar till haha).. Några tips?
 
Förutom det så ska det även köpas ett par täckbyxor som han ska ha till sin vinterjacka, så han har två alternativ under en blöt vinter.. Två overaller känns onödigt, så jag känner att det är lite lämpligare med en jacka, ifall man bara ska iväg en kort bit i bil.. Vinterskor klickade jag hem alldeles nyss åt honom från Campadre.. Ett par bagheera för inga pengar alls.. Gud så duktig jag har varit och fyndad senaste tiden hihi.. Vill du också fynda vinterskor, så kan ni göra det HÄR..
 

Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

här tänker ja lite lika som dig vincent har en overall sen har han jacka plus överdrags byxor/termo byxor eller va de nu kallas :P

2012-10-16 @ 10:41:27
URL: http://melissasprinsar.com
Postat av: Rosanna

Lager 167 eller Tradera:)

2012-10-17 @ 13:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0