Bråkig liten..

Hej allihopa! ♥

Jag sitter i soffan och försöker döda den här dagen. Känner mig lite sådär lagom ivägen då det är en kille här och installerar vår nya värmepump, så jag kryper upp här och gömmer mig och försöker att inte störa för mycket. Det passar ändå ganska bra med dagis och vila idag. Jag kände redan igår hur jag hade lite ont i magen och idag efter en rask promis hem från dagis så small det till.. Det blir viloläge som rekomenderat så fort det här onda sätter in, ifall det skulle vara sammandragningar och dom ska ju tydligen inte göra ont.. Vet inte alls jag, hade aldrig några med River så kan ingenting om det. Ska försöka svara på frågorna ikväll också men först massa vila som sagt och äntligen ett nytt avsnitt av SOA.. fler som längtat? :-)
 
Gravid, okammad och i gamla trasor.. fashion =) 

Kommentarer
Postat av: lena

När börjar SoA igen vilken kanal och tid?

2012-09-12 @ 12:51:35
Postat av: Linda

Hej Amanda, Jag har haft donkey och så mycket problem som den vagnen haft speciellt i DUO så skulle jag rekomendera dig att inte köpa den.. Jag älskade & hatade den men skulle inte vilja ha den som duo, har du kollat in baby jogger city select?

kram

2012-09-16 @ 21:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0