Dagisfoto och hockeypremiär..

Nästa vecka vankas det dagisfotografering och då lär man ju vara snygg såklart :) Jag gick igenom Rivers garderob utan att hitta något sådär fotosnyggt. Jag funderar på om han ska få ha den där fina stickade tröjan med lappar på armbågarna. Så snygg tycker jag, och att sätta den på en snygg kille borde ju bli succé :) 
 
 
Nu har vi myst, städat och lagat mat.. Nu ska mamman hoppa in i en dusch sen ska vi dricka välling och sedan vandra ner mot pappans match. River var inte så sugen på hockey, så han lovade att somna snällt i vagnen så att mamman kan kolla i lugn och ro.. Eller? ;-)
 
Kraam! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara - Tripp, Trapp & Trullsan

De där tröjorna är så fina! Oscar och William har liknande jag köpte på lindex förra året =)

2012-09-20 @ 10:03:11
URL: http://glamina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0