Sammandragningar?

Dagens jag i ny mammatröja från H&M.. Världens skönaste över magen. 
 

Ännu en dag är snart över. Jag har jobbat och hunnit kvällsgosa med River. Nu sitter jag i soffan med den där jäkla (pårensvenska) krampen jag har i magen.. Sammandragningar sa några av er på instagram, så det är kanske det. Jag har ingen aning. Det är ganska besvärande faktiskt men imorgon är min BM tillbaka igen så jag ska fråga henne. Att bära hem River från dagis idag var väl kanske inte så jätte smart, men jag min klant glömde vagnen och det spöregnande och River väääägrade att gå själv, så jag hade inte så mycket val.. Är huvudet dumt får kroppen lida heter det ju :-) Nu känns det lite som om att jag upprepar mig själv, skriva lite samma sak hela tiden hehe, men så kan det bli. 
 
Nu ska jag avsluta min dag med lite Hollywood fruar.. Får inte nog av Maria hihi. 
Kram & Godnatt! ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Louisefoto

Gud va fin du är Amanda
Låter inte så kul med sammandragningar :/

Svar: Vad snäll du är <3
Mandy & River

2012-09-18 @ 21:10:27
URL: http://Louisefoto.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0