Sjukmami.

Godmorgon från vår sjukstuga! ♥
Jag har åkt på feber och nåt i sjuk form. Är så seg och halvdöd. Får inte sova något heller pga alla drömmar jag drömmer nu för tiden. Är det någon som har någon erfarenhet av dessa drömperioder i en graviditet? För jag hoppas verkligen att det bara är en period!? Nu sover jag högst 1-2 h per natt, resten av tiden drömmer jag i någon halvsovläge och vaknar hela tiden då jag drömmer otäckt.. Jag hoppas det slutar snart, eller ska man sova såhär lite i 20 veckor till?.. Puuuh. 
 
Annars så håller jag mest tummarna idag att River ska finna något barnprogram eller varför inte ett pingu avsnitt tillräckligt intressant så jag hinner vila mellan varven. När man är sjuk med en sjövild unge så känner man verkligen att man lever så att säga :) Krya på oss så hörs vi sen ♥
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Oj, vad tiden går fort, tänk att du bara har 20 veckor kvar! Härligt!

Svar: Ja, det känns härligt men ändå lååångt =)
Mandy & River

2012-09-17 @ 14:21:25
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com
Postat av: miia mamma till my

Ja huja, dom där drömmarna kunde va hemska. Dom började komma för mig runt v 25 tills My kom ut. Och det va bara samma sak ja drömde om, i olika handlingar.

2012-09-17 @ 21:29:13
URL: http://tionolletttjugotva.blogg.se
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander & bebis i magen

Usch stackare, här är vi med sjuka..
Ja, drömmer med mycket.. men nu var det nog ett tag sen och ibland kan jag drömma flera nätter i rad! Ofta sjuka drömmar!

2012-09-18 @ 19:13:19
URL: http://imm0rtelle.blogg.se
Postat av: Sabina

Ja fy dessa drömmar! Jag är gravid i vecka 18 och drömmer huuuur mkt som helst. Antingen är det mardrömmar eller sexdrömmar! Haha, föredrar det sistnämnda faktiskt :P

2012-09-21 @ 12:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0