Annonsen..

Vissa dagar är verkligen tyngre än andra.. Idag är en sån dag. Idag var Elliots dödsannons med i tidningen. Det rev liksom upp allt på nytt och gjorde så ont :( Varför ska man behöva läsa sitt barns dödsannons.. Ja, jag förstår inte.. Så idag är det tungt, så tungt.. 
 
 
Något annat som också är tungt är ju Rivers nattningar. Det har jag ju berättat flera gånger senaste tiden men iallafall.. Idag blev jag så less. Jag orkar inte att vi ska bråka och bli nästan ovänner varje kväll. Det är galet hur han håller på. Så idag kände jag att det var nog. Nu skulle han lära sig att somna själv och när vi ändå skulle testa det så kunde vi även testa på att somna i sin egen säng. Det tog bara en timme.. Weho.. sen sov han!! Iofs fick vi lägga ner honom 3000 gånger, men jag är stolt att jag med mitt mesiga och lättflörtade mammahjärta inte gav mig. Han är envis, så det gäller att vara minst sagt envis själv och hålla i detta nu.. Vi är ju överens om att han är en stor kille nu.. Han fyller ju faktiskt 2 år snart ♥

Kommentarer
Postat av: charlotte

<3 finns här för dig när det känns tungt!

Svar: <3<3
Mandy & River

2013-01-19 @ 21:23:17
URL: http://charlotteholst.vimedbarn.se
Postat av: 21 år, mamma till William & Ellie

Jobbigt med nattningen, fick råd o tips om att se bakom varför han egentligen trotsar. Oftast trotsar inte ett barn bara för att utan det är något behov som ligger bakom. Lägger ni han för tidigt? Är han hungrig? Vill han ha 10 kramar? En godnatt saga? osv osv. finns massor av anledningar som ni kanske vet svaret på om ni tänker efter, man känner ju sitt barn bäst. =)
Lycka till o hoppas det löser sig!

2013-01-19 @ 23:27:50
URL: http://www.mittlivv.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag lägger aldrig min dotter ner utan hon får göra det själv vilket brukar gå mycket bättre. Alltså när hon står upp i spjälsängen. sen har vi som grej att om hon ligger ner så sitter vi kvar men om hon står upp så går vi ut och tillbaka in efter ett tag. Funkar bra plus att när hon är dryg och inte vill sova slipper man sitta där inne en timme:-) nu är hon bara 1,5 år och oftast somnat väldigt lätt men kanske ett tips :-)

2013-01-19 @ 23:40:14
Postat av: Nikita - mamma till Albin&Meja

ush å fy, nej ingen ska behöva läsa sitt egets barns dödsannons *kramar om*

och de där med nattningarna, kan driva en till vansinne.. hos mig är det tålamodet som inte finns, jag ger upp så lätt, för jag orkar inte ,har inte tålamod..

2013-01-20 @ 10:24:07
URL: http://nikital.blogg.se
Postat av: Johanna - Life by Me

Nattningarna är bråkiga här med, men han bråkar mest med mig.... har många gånger tänkt att jag "ska ta tag i det", men jag vet inte hur... Blä.

Det var verkligen en superfin annons ni satt in, förstår att det känns tungt och kan tänka mig att det blir mer verkligt på ett sätt...

2013-01-21 @ 22:23:25
URL: http://lifebyme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0