Måndag..

Igår var en viss liten kille och dansade ut julen på folkets hus. Tror det eller ej, men det var en blyg kille som knappt vågade dansa själv, men sen släppte det och det var full fart som alltid.
 
 
När man gick hem så fick man en godispåse av tomten. Igårkväll var mamman så jäkla godis sugen så jag gick in på Rivers rum för att sno lite av påsen, han äter ju det ändå inte men det var helt omöjligt att hitta den. Imorse kom han med två tablettaskar så nog hade han hittat ett väldigt bra gömställe allt.. Som han dessutom kom ihåg eller lyckades stöta på bara hihi.
 
Idag är det måndag igen och vardagen drar igång på rikitgt efter jul för dom flesta. Här är det inte så ännu. Marcus är ju också hemma och lär vara ett bra tag, så om ni bara visste hur mycket vi längtar efter en vanlig vardag.. Ja, inte för att Marcus ska dra och jobba såklart haha, men efter en vanlig vardag bara.. Det känns tyvärr så jävla långt bort bara.. Idag ska jag till barnmorskan iallafall.. Känns så onödigt som sagt, men jag läre dit och mäta oså. Jag har fått jätte ont i revbenen och det beror väl på att sf måttet är så högt, så om ni bara visste hur mycket jag längtar efter ett slut på det här nu..

Kommentarer
Postat av: Monica

Jag förstår det Amanda...hoppas det går fort nu så ni kan blicka framåt fast det känns långt borta...Jag såg River och han var såååå söt. Hälsa Marcus att han ska krya på sig..sköt om er

2013-01-07 @ 10:38:09
Postat av: Anna

Förstår att du längtar att det ska vara över med graviditeten. Stor kram!

2013-01-07 @ 11:16:12
URL: http://frokenstockholmare.se
Postat av: Louisefoto

Gud va söt han är

2013-01-07 @ 11:24:54
URL: http://Louisefoto.spotlife.se
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

Lider med dig och förstår verkligen längtan efter vardag.. massa kramar

2013-01-07 @ 11:37:09
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0