På pottan..

Godkväll! ♥

 
Här är det världens stolaste mamma som nattat sin lilla snart 2 åring. Idag har River kissat på pottan 2 gånger!! hihi. Aldrig har jag sett sånt fint kiss haha.. Man blir ju galet stolt. Speciellt med tanke på att vi inte alls tränat speciellt mycket utan bara visat pottan och förklarat lite vad den handlar om och han har sedan tagit initiativ själv till det hela. SÅ duktig. Det var som jag skrev på instagram. Jag blev så imponerad att jag nästan tänkte spara kisset i någon flaska som minne hihi ♥
 
Nu ska jag trycka in mig 100 limpmackor. Har mängder med matpoäng kvar från min första viktväktardag då jag tog sån lång sovmorgon så frukost blev lunch. Så nu måste jag äta upp dom poängen annars blir det ju fel. Känns ju lite konstigt att trycka i sig när man "bantar".. Men jag är ju faktiskt hunrgig också, det har inte varit en vanlig känsla det senaste veckorna..
 

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Amanda. Jag kom att tänka på "tjejen som hade en son med det fina namnet" som jag så gärna ville att min pojk skulle heta. Letade långt långt bak i min blogg bland alla kommentarer. -Och fann dig. Blev så glad. Var ju tvungen att kika in och se om du fått ditt andra barn. Ser att något gått fel, väldigt fel, och läser mer för att förstå vad som hänt. Nu ligger jag här med tårar i ögonen och tycker att livet är orättvist mot dom som allra minst förtjänar det. Är så fruktansvärt ledsen för er skull. Sänder dig massa styrkekramar, mod & kärlek. Kram från mig.

2013-01-29 @ 01:42:20
URL: http://mammaspyre.blogg.se
Postat av: Sandra - mamma till Minéa och gravid med lillebror

Tänk att man kan bli så glad för lite kiss :)
Min dotter har precis blivit blöjfri (2 år och 9 månader) och det är sååå skönt att slippa blöjorna.
Heja River :)

2013-01-29 @ 11:09:54
URL: http://bluebirdfairy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0