Stress + pain..

 
Åh, fy tusan.. vaknade med världens migrän idag. Det finns absolut inget värre än det. Min lilla skatt fick åka till mormor medan Marcus skulle iväg lite snabbt. Jag kunde inte resa mig från sängen, men nu efter att ha legat under täcket, i mörket så känns det mycket bättre. Tur det, för idag är det mycket på schemat. Massa ärenden ska göras men viktigaste av allt är hårfärgning hihi. Det måste göras idag, så att jag har imorgon på mig för nödlösning ifall det går fel. För sen på Fredag så är det begravning och då måste vi vara fina ♥
 

Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander och bebis i magen

Så fin du är! Hoppas huvudvärken släppt nu! Kul att fixa håret.. hade jag med behövt! Kram

2013-01-23 @ 12:35:19
URL: http://imm0rtelle.blogg.se
Postat av: Nikita

Ja migrän är vidrigt !! Snygg tröja / kofta du har på dig !!

2013-01-23 @ 18:24:53
URL: http://nikital.blogg.se
Postat av: Anna- Mamman som drömmer om ett större boende

Hade med migrän igår men tabletten tog bort den fort så det var skönt! Det är hemskt värre. Hoppas du har en bättre dag idag!

2013-01-24 @ 11:53:00
URL: http://frokenstockholmare.se
Postat av: tittie

det känns fortfarande konstigt att gå in här och läsa... det var så roligt att hitta någon som hade barn i samma ålder som en själv och vänta lillebror ungefär samtidigt. önskar dock att man hade fått följa elliots väg så mycket längre än man fick...

det går inte att föreställa sig allt du behöver gå igenom hur varje litet steg blir en större påfrestning än det borde vara. jag har förlorat många som stått mig nära, men att förlora sitt eget barn går inte att sätta sig in i. även om sorg aldrig går att mäte eller jämföra. jag tror aldrig du kommer bli av med det där tomrummet efter elliot men man lär sig hantera det och en dag blir det lättare att andas. jag hoppas att vägen till syskon blir kort för er, även om det barnet aldrig kommer ta elliots plats så ger det ändå livet en ny mening och man får lite mer kämparglöd och ork. även om vissa dagar alltid kommer vara jobbigare än andra. en här i vår kimmun förlora sin son genom en olycka när han var två år. det hände för inte så länge sen. dem hade inga planer på fler barn men så längtan efter ett syskon kom ändå snabbt och dem fick för ett tag sen en lillasyster. om du vill kan du läsa hennes blogg, kanske kan det hjälpa lite och se att där inte finns något fel i att vilja ha ett barn till så snart efter. hennes blogg är: inasharmoni.blogspot.com. kram på dig! mina tankar går till elliot imorgon!

2013-01-24 @ 14:16:51
Postat av: charlotte

finis <3 du får säga till när du orkar med att ses! drömde att vi hade skit roligt inatt haha! :)

2013-01-24 @ 17:32:30
URL: http://charlotteholst.vimedbarn.se
Postat av: Sandra

Jag har tänkt på er idag, och tänt ett ljus för er och lilla Elliot! <3 <3 <3 <3

Läser dina inlägg om och om igen, för att det är så obegripligt... Tänker, läser, gråter och känner med er på alla sätt. Det går inte att sätta sig in i vad ni går igenom, jag hoppas att allas varma fina och stöttande tankar kommer fram till er på något sätt. Att de kanske på något litet litet sätt ger er stryka i allt det här. Kanske inte nu men kanske en annan dag..

Och jag tänkte på det här med tomrummet som du beskriver... De finns inga rätt och fel, alla hanterar vi kriser på olika sätt. Jag tror, bara tror, jag vet ingenting. Men jag tror att de efter att man förlorat ett barn både kan vara nyttigt och tröstande att försöka igen. Att de mitt i sorgen kan ge väldigt mycket, inte för att de på något sätt ersätter Elliot eller förminskar sorgen. Jag tänker också på dig som mamma, på vad en graviditet gör och hur det påverkar en kvinna och vad som sker när man kommer hem utan sitt älskade lilla barn.

Det här är bara mina tankar Amanda som jag ville dela, inte för att på något sätt yttra min åsikt om vad som är bäst eller inte. Alla är vi olika och ingen vet hur man reagerar eller vad man gör i kriser förrän man är där. Bara några tankar..

Du och ni ska göra precis de som känns bra för er, som får er att må bättre, när ni vill, kan och känner er redo.

Många varma kramar! <3

2013-01-26 @ 00:03:20
URL: http://viskablifyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0